Helpdesk - UTI Systems

UTI Systems

15-12-2008 | EXPIRA LA 21-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asistarea operatorilor in desfasurarea activitatilor zilnice;
Raportarea eventualelor probleme catre echipa de dezvoltatori de soft;
Instalarea si configurarea de aplicatii pe statii de lucru;
Realizarea operatiilor de corectare a datelor.


CERINTE

Studenti sau absolventi de Informatica, Automatica, Electronica sau similare;
Cunostinte minime de baze de date;
Abilitati de comunicare orala si in scris;
Capacitate de invatare de noi aplicatii si sisteme;
Disponibilitate de lucru in cadrul Aeroportului International Otopeni;
Disponibilitate de lucru in format 12/24 sau 12/48
Experienta similara constituie avantaj;
Limbi straine (nivel): engleza - foarte bine


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru dinamic, profesionist;
Posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in dezvoltarea de solutii, produse si servicii de inalta tehnologie, cu rezultate remarcabile in zona de cercetare-dezvoltare si inovare, divizia IT&C acopera ca arii de expertiza: dezvoltare software, solutii de securitatea informatiei, comunicatii, solutii de criptare si compatibilitate electromagnetica, precum si integrare de sisteme informatice.