HELPDESK / SUPPORT SPECIALIST

SC MACROMEX S.R.L.

10-02-2007 | EXPIRA LA 16-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ocupantul postului va monitoriza sistemul IT al companiei in vederea functionarii optime a acestuia.
- Va comunica cu utilizatorii, va diagnostica si remedia problemele aparute in sistem.


CERINTE

- Absolvent sau student in anii terminali ai facultatilor de Automatica-Calculatoare sau Cibernetica;
- Cunostinte de baza retele LAN/ WAN/ VPN;
- Cunostinte de programare Microsoft Visual Studio (C++, C#);
- Cunostinte baze de date - Microsoft SQL Server, iScala prezinta avantaj;
- Cunostinte medii de limba engleza;
- Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;
- Gandire analitica, orientare spre rezultate.


BENEFICII OFERITE

- Se ofera mediu de lucru dinamic, posibilitati de dezvoltare a carierei, pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie nationala de import si distributie a produselor alimentare ce necesita temperatura controlata, ocupanta a locului 26 in \"Top 100 de companii pentru care sa lucrezi\".