HelpDesk Suport - Divizia IT&C

UTI SYSTEMS

29-11-2008 | EXPIRA LA 05-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asistarea operatorilor in desfasurarea activitatilor zilnice;
- raportarea eventualelor probleme catre echipa de dezvoltatori;
- instalarea si configurarea de aplicatii pe statii de lucru;
- realizarea operatiilor de corectare a datelor.


CERINTE

- studenti sau absolventi de informatica, automatica, electronica sau similare;
- cunostinte minime de baze de date;
- abilitati de comunicare orala si in scris;
- capacitate de invatare de noi aplicatii si sisteme;
- disponibilitate de lucru in cadrul Aeroportului International Otopeni;
- disponibilitate de lucru in format 12/24 sau 12/48
- experienta similara constituie avantaj;
- limbi straine (nivel): engleza - foarte bine.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic, profesionist;
- posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide;
- salariu motivant;
- bonusuri pentru realizari remarcabile.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in dezvoltarea de solutii, produse si servicii de inalta tehnologie, cu rezultate remarcabile in zona de cercetare-dezvoltare si inovare, divizia IT&C acopera ca arii de expertiza: dezvoltare software, solutii de securitatea informatiei, comunicatii, solutii de criptare si compatibilitate electromagnetica, precum si integrare de sisteme informatice.