HelpDesk Suport

UTI SYSTEMS

24-04-2008 | EXPIRA LA 24-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asistarea operatorilor in desfasurarea activitatilor zilnice;
- raportarea eventualelor probleme catre echipa de dezvoltatori;
- instalarea si configurarea de aplicatii pe statii de lucru;
- realizarea operatiilor de corectare a datelor.


CERINTE

- studenti sau absolventi de informatica, automatica, electronica sau similare;
- cunostinte minime de baze de date;
- abilitati de comunicare orala si in scris;
- capacitate de invatare de noi aplicatii si sisteme;
- disponibilitate de lucru in cadrul Aeroportului International Otopeni;
- disponibilitate de lucru in format 12/24 sau 12/48
- experienta similara constituie avantaj;
- limbi straine (nivel): engleza - foarte bine.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic, profesionist;
- posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide;
- salariu motivant;
- bonusuri pentru realizari remarcabile.


DESCRIEREA FIRMEI

Dupa 17 ani de succese pe piata romaneasca de IT&C, UTI Systems ofera acum oportunitatea unei noi deschideri, sustinuta si de noua dimensiune internationala a actionariatului.
Lider in dezvoltarea de solutii, produse si servicii de inalta tehnologie, cu rezultate remarcabile in zona de cercetare-dezvoltare si inovare, divizia IT&C acopera ca arii de expertiza: dezvoltare software, solutii de securitatea informatiei, comunicatii, solutii de criptare si compatibilitate electromagnetica, precum si integrare de sisteme informatice.
Detalii despre preocuparile si realizarile echipei IT&C din grupul UTI pot fi obtinute vizitand site-ul www.uti.ro