HelpDesk Suport

SC UTI GRUP SRL

22-02-2008 | EXPIRA LA 23-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea si inregistrarea apelurilor in aplicatia folosita de Departamentul IT
- Asistarea operatorilor in desfasurarea activitatilor zilnice
- Raportarea eventualelor probleme catre echipa de dezvoltatori
- Instalarea si configurarea de aplicatii pe statii de lucru
- Raspunde de preluarea, inregistrarea corecta, clasificarea si inchiderea incidentelor
- Raspunde de transmiterea corecta a incidentelor catre nivelele superioare de suport atunci cand acestea nu se pot rezolva de catre Helpdesk IT.
- Raspunde de clasificarea si rezolvarea incidentelor la nivelul 1, care ii sunt accesibile din locatia Call Center.


CERINTE

- Disponibilitate de lucru in format 07:30 – 16:00
- Abilitati de comunicare orala si in scris, lucru in echipa
- Adaptare rapida la aplicatii si sisteme noi
- Cunostinte de troubleshooting hardware/software

Constituie un avantaj:
- Experienta similara

Limbi straine (nivel): engleza - foarte bine


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru dinamic, profesionist
- Posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide
- Salariu motivant
- Bonusuri pentru realizari remarcabile


DESCRIEREA FIRMEI

Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative