Job expirat
- Preluarea si inregistrarea apelurilor in aplicatia folosita de Departamentul IT
- Asistarea operatorilor in desfasurarea activitatilor zilnice
- Raportarea eventualelor probleme catre echipa de dezvoltatori
- Instalarea si configurarea de aplicatii pe statii de lucru
- Raspunde de preluarea, inregistrarea corecta, clasificarea si inchiderea incidentelor
- Raspunde de transmiterea corecta a incidentelor catre nivelele superioare de suport atunci cand acestea nu se pot rezolva de catre Helpdesk IT.
- Raspunde de clasificarea si rezolvarea incidentelor la nivelul 1, care ii sunt accesibile din locatia Call Center.
- Disponibilitate de lucru in format 07:30 – 16:00
- Abilitati de comunicare orala si in scris, lucru in echipa
- Adaptare rapida la aplicatii si sisteme noi
- Cunostinte de troubleshooting hardware/software
Constituie un avantaj:
- Experienta similara
Limbi straine (nivel): engleza - foarte bine
- Mediu de lucru dinamic, profesionist
- Posibilitati de afirmare si promovare in cadrul unei companii solide
- Salariu motivant
- Bonusuri pentru realizari remarcabile
Solutii IT si Comunicatii, Solutii de Securitate, Instalatii pentru constructii civile, Servicii administrative