Helpdesk Specialist

AQUASoft SRL

31-08-2007 | EXPIRA LA 30-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Specialist helpdesk - in echipa alocata produselor de management retea - responsabil cu asigurarea continutatii serviciului de helpdesk, preluare apeluri, dispatch, alocare resurse, raspunsuri si asistenta remote, conform cu cerintele de asigurarea calitatii seriviciilor catre clientilor finali.


CERINTE

- Studii / calificare in profilul informatic sau in profile umaniste (limbi straine) si capacitate de asimilare a unor aplicatii relativ complexe.
- Bun cunoscator al limbii engleze si al cel putin inca unei limbi straine.
- Abilitati de lucru in echipa, precum si capacitatea de a oferi singur solutii.
- Experienta in lucrul cu calculatorul.
- Competente in furnizarea la timp a suportului necesar clientilor in solutionarea problemelor.


BENEFICII OFERITE

- Bonusuri pentru performanta;
- Excelente oportunitati de a va confirma pregatirea si imbogati experienta in mediul de lucru al unei companii multinationale.
- Un punct de plecare solid pentru dezvoltarea unei cariere in IT, si unul deosebit de atractiv pentru consolidarea unei cariere de succes.
- Training intensiv (3 luni, din care 2 luni la sediul companiei client) in domeniu.
- Posibilitati reale de promovare.
- Calatorii in interes de serviciu la sediile clientilor din strainatate, in conditii de exceptie.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra, AQUASoft activeaza in sfera dezvoltarii software si a serviciilor IT.

Portofoliul nostru numara nume precum IBM, Cosmote, S&T, ASTEC Global Consulting si altii.