Helpdesk Officer (ture de noapte)

LIBRA BANK SA

28-11-2008 | EXPIRA LA 04-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectueaza operatii zilnice de inchidere zi, deschidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, inchiderile de an, actualizare cotatii;
- Identifica problemele, defectiunile tehnice si ofera asistenta utilizatorilor.
- Efectueaza salvarile de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, pe baza procedurilor de tratare a erorilor, inregistrand aceste solicitari in jurnalul de erori;
- Raporteaza zilnic in scris sefului de Departament Suport Operatii IT erorile care nu au putut fi solutionate la inchiderea de zi;


CERINTE

- Absolvent al unei facultati de profil -informatica economica sau automatica
- Cunostinte de limba engleza
- Microsoft Windows 2000/XP, Microsoft Office 2000/XP/2003


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea noastra, a celor care facem parte din echipa Libra Bank, este sa oferim pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor financiare ale clientilor. Pentru aceasta, dorim sa punem la dispozitie clientilor o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa ii asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie financiara. Este un partener si un prieten care intelege clientul.