helpdesk officer

Blue Air

27-11-2010 | EXPIRA LA 03-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Participa la realizarea si asigurarea functionarii optime a retelelor de calculatoare, echipamentelor IT si softurilor din dotare, conform cerintelor impuse de activitatea firmei.
• Participa la implementarea solutiilor şi echipamentelor IT conform cerintelor impuse de activitatea firmei.
• Raspunde de suportul tehnic pentru problemele IT&C astfel incat sa asigure functionarea optima a echipamentelor si aplicatiilor software, fara întreruperi si remedierea in cel mai scurt timp a problemelor aparute.


CERINTE

• Abilitati de comunicare, planificare si organizare in cadrul echipei.
• Capacitatea de a rezolva probleme in conditii de stres.
• Capacitatea de a invata rapid lucruri noi.
• Spirit de initiativa.
• Spirit de echipa.

Cunostinte tehnice
- instalare/configurare SO workstation (Windows XP, Windows Vista, Windows7).
- depanare/diagnosticare PC-uri.
- aplicatii Microsoft Office (pentru suport utilizatori, configurare email, etc)
- configurare/diagnosticare imprimante.
- minime pentru operare in retea
- livrare/preluare echipamente.
- hardware.


DESCRIEREA FIRMEI

Blue Air este prima companie aeriana din Romania care opereaza zboruri in sistem de low-cost avand capital 100% privat romanesc. Compania si-a inceput activitatea pe Aeroportul International Aurel Vlaicu in anul 2004.
Scopul companiei Blue Air este de a transforma transportul aerian intr-un serviciu accesibil tuturor categoriilor de pasageri.
Blue Air este autorizata sa efectueze zboruri regulate interne si internationale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere, zboruri internationale de pasageri de tip charter si transporturi cargo.