Helpdesk Officer

LIBRA BANK SA

07-09-2008 | EXPIRA LA 13-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde solicitarilor si cererilor de asistenta in privinta activitatilor operative zilnice ale organizatiei;
- Identifica problemele, defectiunile tehnice si ofera asistenta utilizatorilor.
- Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tp office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio), cu exceptia aplicatiilor internet (mail, browsing, internet banking);
- Efectueaza operatii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje system, verificare periodica routere, inchideri de luna, deblocari case;
-Efectueaza programarea salvarilor de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Supravegheaza comunicatiile zilnice dintre sucursale si verifica consolidarea datelor;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, in baza solicitarilor primite de la Sefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, inregistrand aceste solicitari intr-o aplicatie de help desk;
- Raporteaza zilnic in scris sefului de Departament Suport Operatii IT erorile care nu au putut fi solutionate in ziua precedenta, cat si problemele trimise catre Departamentul R & D sau de securitate;


CERINTE

- Absolvent al unei facultati de profil -informatica economica sau automatica
- Cunostinte de limba engleza
- Microsoft Windows 2000, MS Office


BENEFICII OFERITE

-Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare dupa numai 6 luni de la angajare
-Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate
-Meritocratie - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea noastra, a celor care facem parte din echipa Libra Bank, este sa oferim pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor financiare ale clientilor. Pentru aceasta, dorim sa punem la dispozitie clientilor o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa ii asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie financiara. Este un partener si un prieten care intelege clientul.