Helpdesk - departament tehnic

Webhelp Romania

15-01-2014 | EXPIRA LA 17-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiuni:
• Instaleaza si asigura mentenanta echipamentelor IT, a sistemelor de operare si a aplicatiilor conform procedurilor de lucru in vigoare
• Identifica si evalueaza problemele intalnite din aria de competenta si raporteaza catre superiorul ierarhic
• Asista celelalte celule de support din cadrul Grupului (daca este solicitat)
• Colaboreaza cu colegii de departament pentru rezolvarea cerintelor clientilor interni/Grup


CERINTE

Cerinte:
• Cunostinte avansate de limba engleza
• Cunostinte medii de limba franceza
• Disponibilitate: full time (2 shifturi : 07:00-16:00 / 15 :00 – 24 :00)
• Cunostinte operare PC, pachet MS Office
• Persoana orientata client
• Abilitati de comunicare si rezistenta la stres
• Experienta in domeniul tehnic sau pe o pozitie similara constituie un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

WEBHELP SA este un grup francez, specializat in outsourcing-ul relatiei client, care are 16500 de salariati, 34 centre de contact in Franta, Romania, Maroc, Marea Britanie, Madagascar si Algeria.

WEBHELP SA este singurul operator de centre de contact care are certificarile ISO 9001 : 2008 si NF EN 15838 Service Centre de la Relation Client.

WEBHELP a fost clasat pe locul 1 in topul celor mai dinamice 500 de companii din Europa de catre BusinessWeek.

Infrastructura de inalta capacitate si fiabila, atentia pentru calitatea serviciilor si politica de Resurse Umane pozitioneaza WEBHELP in topul celor mai importante companii.