Help-Desk Support

EWIR-EST WEST INFORMATIQUE ROUMANIE

18-03-2007 | EXPIRA LA 24-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Urmarirea mail-urilor de la clienti si oferirea informatiilor pe care acestia le solicita intr-un interval de timp determinat (first level support);
- Forward-area mailurilor clientilor echipei de specialisti spre rezolvare;
- Inregistrarea cererilor clientilor si a raspunsurilor date acestora (adaugarea intr-un soft special);
- Transmiterea problemelor team leader-ului;
- Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor si filtrarea acestora catre specialistii arondati per proiect.


CERINTE

- Studii superioare: ASE, Matematica, Automatizari si Calculatoare;
- Experienta in implementarea de ERP, preferabil Navision;
- Cunostinte bune de limba engleza (conversational si scris).


DESCRIEREA FIRMEI

estWest Informatique

estWest este specializata in solutii de business, atat dezvoltare cat si consultanta, pentru fiecare domeniu de activitate. Proiectele noastre sunt dezvoltate pentru clienti de pe piata romaneasca, europeana si nord americana (Franta, Olanda, UK, Germania, Canada, SUA).

Echipa noastra are diverse certificari Microsoft, experienta de management de proiect si tehnici de asigurare a calitatii. Personalul tehnic are competente intr-o gama larga de tehnologii, atat noi cat si clasice.

Domeniu de activitate

estWest dezvolta solutii software si ofera servicii tehnice in domenii ca aplicatii de business, consultanta & implementare, precum si outsourcing. Detinem o vasta experienta in dezvoltarea aplicatiilor customizabile, bazate pe specificatiile clientului, atat ca dezvoltator de software cat si ca furnizor de solutii sau ca integrator de sistem.