HELP DESK (Suport aplicatii)

FARMEXIM S.A.

16-10-2013 | EXPIRA LA 15-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- primeste si gestioneaza cereri de suport, folosind sistemul de ticketing intern si telefonic;
- analizeaza cererile primite si dupa caz, redirectioneaza catre persoanele abilitate problemele ce nu tin de competenta sa;
- oferta suport, telefonic, remote si/sau in scris, in utilizarea aplicatiilor de business;
- opereaza setari/configurari in sistem;
- ruleaza scripturi si/sau proceduri pe baza de date;
- participa la testarile functionale realizate de catre echipa de dezvoltare, inainte de darea in exploatare a noilor produse;
- sustine sesiuni de instruire pe parte de aplicatii de business pentru personalul nou angajat.


CERINTE

- experienta minim 6 luni intr-un post similar;
- persoana orientata catre client si rezolvarea problemelor acestuia;
- excelente abilitati de comunicare directa si in scris, pentru a putea transpune cerintele tehnice in termeni non-tehnici catre utilizatorii finali;
- atentie sporita la detalii, spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru profesionist si competitiv;
- oportunitati de training si dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

FARMEXIM a fost fondat in anul 1990, fiind prima firma de import si distributie a medicamentelor infiintata in Romania.
De 20 de ani, FARMEXIM asigura legatura dintre industria farmaceutica internationala si autohtona si consumatorii finali din Romania - farmacii si spitale.