Help Desk Suport

Software & Comunication Solutions

06-03-2009 | EXPIRA LA 12-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Administrare operationala a posturilor de lucru si a serverelor
- Mentenanta de nivel 1 a ansamblurilor de mijloace tehnice: posturi de lucru informatice si telefonice, conectica, retea, servere locale
- Gestionarea incidentelor tehnice pana la rezolutie (Identificare, diagnosticare, rezolvare)
- Instalarea si configurarea echipamentelor si aplicatiilor de lucru
- Mentenanta preventiva
- Suport IT utilizatori


CERINTE

- Cunostinte de limba italiana si notiuni de limba engleza
- Experienta de minim 1 an pe un post similar
- Absolvent sau student la o facultate de preferat cu profil tehnic
- Cunostinte de operare intr-un mediu Microsoft Windows XP, Vista, Microsoft latura server,
- Cunostinta Linux, Unix reprezinta un plus.
- Cunostinte de networking,
- Experienta in conexiuni internet, cunostinta instrumentelor pentru rezolvarea problemelor de asistenta clienti,
- Cunostinte Linux, Unix reprezinta un plus.
- Respectarea procedurilor
- Abilitati de comunicare
- Autonom, organizat
- Caracter proactiv
- Spirit de initiativa


DESCRIEREA FIRMEI

Software & comunication solutions este o companie italo-romana, cu experienta pe piata Europeana care ofera servicii de dezvoltare software si distributie de solutii software, consultanta IT, outsourcing.