HELP-DESK OPERATOR- GERMAN/ ITALIAN/GREEK

ABC Human Capital

04-08-2011 | EXPIRA LA 03-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ensure the IT support informations for the users of the it platforme of the company- phone and Email
Handling emails / webcases , translating them into the appropriate language, depending on customer requirements
Document cases for each incident, handle cases meeting Service Level Agreements (customer requirements)
Sharing knowledge case with the team
Attending training sessions
Administrative work for helpdesk needs


CERINTE

ADVANCED KNOWLEDGE OF GERMAN/ ITALIAN/ GREEK Language
ADVANCED KNOWLEDGE OF ENGLISH LANGUAGE
Problem solving skills
Highly customer oriented behaviour
Patience, empathy
Responsible, mature and very punctual person


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!