Help Desk Officer - Bucuresti

LIBRA BANK SA

09-10-2010 | EXPIRA LA 15-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Răspunde solicitărilor şi cererilor de asistenţă în privinţa activităţilor operative zilnice ale organizaţiei;
- Identifică problemele, defecţiunile tehnice şi oferă asistenţă utilizatorilor.
- Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office
- Efectuează operaţii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, actualizare cotatii;
- Efectuează salvările de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, în baza solicitarilor primite de la Şefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, înregistrând aceste solicitări într-o aplicaţie de help desk;
- Raportează zilnic în scris şefului de Departament Suport Operatii IT erorile care nu au putut fi soluţionate în ziua precedentă, cât şi problemele trimise către Departamentul R&D sau de securitate;
- Efectuează procedurile necesare pentru deschiderea de noi sucursale în sistem;
- Efectuează operaţiile de provizionare şi deprovizionare a angajaţilor băncii;
- Instalează şi configurează staţiile de lucru conform cu procedurile în vigoare.


CERINTE

- Absolvent al unei facultati de profil -informatică economică sau automatica;
- Cunostinte de limba engleza;
- Microsoft Windows 2000/XP, Microsoft Office 2000/XP/2003;
- Experienţa anterioară într-un post similar este considerată un avantaj;
- Cunostinte minime de limbaj SQL reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare dupa numai 6 luni de la angajare;
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
- Meritocratie - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.