Help Desk Officer - Bucuresti

LIBRA BANK SA

01-04-2010 | EXPIRA LA 15-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde solicitarilor si cererilor de asistenta in privinta activitatilor operative zilnice ale organizatiei;
- Identifica problemele, defectiunile tehnice si ofera asistenta utilizatorilor.
- Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office
- Efectueaza operatii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, actualizare cotatii;
- Efectueaza salvarile de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, in baza solicitarilor primite de la sefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, inregistrand aceste solicitari intr-o aplicatie de help desk;
- Raporteaza zilnic in scris sefului de Departament Suport Operatii IT erorile care nu au putut fi solutionate in ziua precedenta, cat si problemele trimise catre Departamentul R&D sau de securitate;
- Efectueaza procedurile necesare pentru deschiderea de noi sucursale in sistem;
- Efectueaza operatiile de provizionare si deprovizionare a angajatilor bancii;
- Instaleaza si configureaza statiile de lucru conform cu procedurile in vigoare.


CERINTE

- Absolvent al unei facultati de profil -informatica economica sau automatica;
- Cunostinte de limba engleza;
- Microsoft Windows 2000/XP, Microsoft Office 2000/XP/2003;
- Experienta anterioara intr-un post similar este considerata un avantaj;
- Cunostinte minime de limbaj SQL reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare dupa numai 6 luni de la angajare;
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
- Meritocratie - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.