HELP DESK OFFICER

TORNADO SISTEMS

05-02-2007 | EXPIRA LA 11-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde de functionarea corecta a statiilor de lucru din Tornado Sistems Romania si de oferirea suportului catre utilizatorii Tornado;
- Instaleaza si configureaza statiile de lucru;
- Raspunde de diagnoza hardware statii de lucru, trimiterea si urmarirea lor in service;
- Depaneaza aplicatii standard Tornado;
- Urmareste, inregistreaza si raporteaza incidente IT si IS cu impact la nivel de useri Tornado;
- Raspunde de crearea, mentenanta si publicarea knowledgebase IT;
- Monitorizeaza echipamentele de printare de pe culoare;
- Realizeaza mentenanta de baza a centralei telefonice;
- Realizeaza mentenanta conexiuni patch-paneluri in datacenter;
- Monitorizeaza AC datacenter.


CERINTE

- Experienta minim 1 an de lucru direct cu utilizatorii IT;
- Certificari specifice domeniului IT (MCP pentru Windows XP);
- Cunostinte de baza despre sistemele de operare Microsoft (Windows, Office);
- Studii medii/superioare;
- Abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;
- Atitudine orientata client;
- Proactivitate si spontaneitate;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Este necesara disponibilitate pentru interventii in afara programului de lucru in situatii de criza sau de configurare a sistemului.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru profesionist si salariu motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesionisti specializati in diferite domenii: marketing, vanzari, suport tehnic si logistic. Compania este structurata astfel incat sa raspunda cerintelor pie¿ei si anume pe doua directii: distributia de echipamente de tehnica de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) si, pe de alta parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea si consultanta in domeniul retelelor de calculatoare.