Help Desk Officer

TORNADO Sistems

05-05-2008 | EXPIRA LA 04-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde de functionarea corecta a statiilor de lucru din Tornado Sistems Romania si de oferirea suportului catre utilizatorii Tornado
- Instaleaza si configureaza statiile de lucru
- Raspunde de diagnoza hardware statii de lucru, trimiterea si urmarirea lor in service
- Depaneaza aplicatii standard Tornado
- Urmareste, inregistreaza si raporteaza incidente IT si IS cu impact la nivel de useri Tornado
- Raspunde de crearea, mentenanta si publicarea knowledgebase IT
- Monitorizeaza echipamentele de printare
- Realizeaza mentenanta de baza a centralei telefonice
- Realizeaza mentenanta conexiuni patch-paneluri in datacenter
- Monitorizeaza AC datacenter


CERINTE

- Experienta minim 1 an de lucru direct cu utilizatorii IT
- Certificari specifice domeniului IT (MCP pentru Windows XP)
- Cunostinte de baza despre sistemele de operare Microsoft (Windows, Office)
- Studii medii/superioare
- Abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa
- Atitudine orientata client
- Proactivitate si spontaneitate
- Buna cunoastere a limbii engleze
- Este necesara disponibilitate pentru interventii in afara programului de lucru in situatii de criza sau de configurare a sistemului


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru profesionist si salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesionisti specializati in diferite domenii: marketing, vanzari, suport tehnic si logistic. Compania este structurata astfel incat sa raspunda cerintelor pietei si anume pe doua directii: distributia de echipamente de tehnica de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) si, pe de alta parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea si consultanta in domeniul retelelor de calculatoare.