Help Desk Officer

TORNADO Sistems

10-01-2008 | EXPIRA LA 09-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde de functionarea corecta a statiilor de lucru din Tornado Sistems Romania si de oferirea suportului catre utilizatorii Tornado
- Instaleaza si configureaza statiile de lucru
- Raspunde de diagnoza hardware statii de lucru, trimiterea si urmarirea lor in service
- Depaneaza aplicatii standard Tornado
- Urmareste, inregistreaza si raporteaza incidente IT si IS cu impact la nivel de useri Tornado
- Raspunde de crearea, mentenanta si publicarea knowledgebase IT
- Monitorizeaza echipamentele de printare
- Realizeaza mentenanta de baza a centralei telefonice
- Realizeaza mentenanta conexiuni patch-paneluri in datacenter
- Monitorizeaza AC datacenter


CERINTE

Experienta minim 1 an in lucru direct cu utilizatorii IT
Certificari specifice domeniului IT (MCP pentru Windows XP)
Cunostinte de baza despre sistemele de operare Microsoft (Windows, Office)
Studii medii/superioare
Abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa
Atitudine orientata client
Proactivitate si spontaneitate
Buna cunoastere a limbii engleze
Este necesara disponibilitate pentru interventii in afara programului de lucru in situatii de criza sau de configurare a sistemului


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist si salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesioni¿ti specializa¿i în diferite domenii: marketing, vânz¿ri, suport tehnic ¿i logistic. Compania este structurat¿ astfel încât s¿ r¿spund¿ cerin¿elor pie¿ei ¿i anume pe dou¿ direc¿ii: distribu¿ia de echipamente de tehnic¿ de calcul ¿i, pe de alt¿ parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea ¿i consultan¿a în domeniul re¿elelor de calculatoare.