Help Desk Analyst

SOFTWIN

11-01-2006 | EXPIRA LA 10-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- IT Help Desk nivelul 1 pe baza unui model de lucru prestabilit

- Preluarea incidentelor prin canalele de comunicare: tel, e-mail, fax, etc.

- Utilizarea aplicatiei de Help Desk pentru inregistrarea si rezolvarea incidentelor semnalate

- Analizarea si diagnosticarea incidentelor semnalate de client

- Asistenta tehnica pentru utilizatorii sistemului informatic pe probleme generale de IT

- Asistenta tehnica pentru utilizatorii infrastructurii IT pe probleme de aplicatii specifice business-ului

- Executarea lucrarilor periodice de intretinere a infrastructurii IT din punct de vedere hardware si software

- Verificarea constanta a functionalitatii sistemului informatic

- Respectarea procedurilor companiei în privinţa furnizării acestui tip de servicii

- Menţinerea unei imagini profesionale cu clienţii

- Respectarea standardelor cat si indicatorilor de calitate stabiliti


CERINTE

- Absolvent de studii superioare in domeniul IT sau student in an terminal

- Cunostinte de UML (minim 1 an de experienta)

- Cunostinte de hardware PC (minim 1 an de experienta dovedita)

- Cunostinte de administrare sisteme de operare Windows (minim 1 an de experienta dovedita)

- Cunostine avansate de Microsoft Office

- Cunostinte avansate de aplicatii de e-mail si navigare pe Internet

- Notiuni de functionare a retelelor LAN/WAN , protocoale, echipamente, etc. (minim 1 an de experienta dovedita)

- Bune abilitati de comunicare

- Disponibilitate de a lucra in ture (dimineata si dupa-amiaza)

- Nivel mediu de lb. engleza

- Gandire analitica.


BENEFICII OFERITE

- Training in cadrul companiei

- Mediu de lucru profesional intr-o echipa tanara

- Program flexibil

- Pachet salarial in functie de performante