Job expirat
- IT Help Desk nivelul 1 pe baza unui model de lucru prestabilit
- Preluarea incidentelor prin canalele de comunicare: tel, e-mail, fax, etc.
- Utilizarea aplicatiei de Help Desk pentru inregistrarea si rezolvarea incidentelor semnalate
- Analizarea si diagnosticarea incidentelor semnalate de client
- Asistenta tehnica pentru utilizatorii sistemului informatic pe probleme generale de IT
- Asistenta tehnica pentru utilizatorii infrastructurii IT pe probleme de aplicatii specifice business-ului
- Executarea lucrarilor periodice de intretinere a infrastructurii IT din punct de vedere hardware si software
- Verificarea constanta a functionalitatii sistemului informatic
- Respectarea procedurilor companiei în privinţa furnizării acestui tip de servicii
- Menţinerea unei imagini profesionale cu clienţii
- Respectarea standardelor cat si indicatorilor de calitate stabiliti
- Absolvent de studii superioare in domeniul IT sau student in an terminal
- Cunostinte de UML (minim 1 an de experienta)
- Cunostinte de hardware PC (minim 1 an de experienta dovedita)
- Cunostinte de administrare sisteme de operare Windows (minim 1 an de experienta dovedita)
- Cunostine avansate de Microsoft Office
- Cunostinte avansate de aplicatii de e-mail si navigare pe Internet
- Notiuni de functionare a retelelor LAN/WAN , protocoale, echipamente, etc. (minim 1 an de experienta dovedita)
- Bune abilitati de comunicare
- Disponibilitate de a lucra in ture (dimineata si dupa-amiaza)
- Nivel mediu de lb. engleza
- Gandire analitica.
- Training in cadrul companiei
- Mediu de lucru profesional intr-o echipa tanara
- Program flexibil
- Pachet salarial in functie de performante