Help desk

RCS & RDS

06-02-2007 | EXPIRA LA 12-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Instaleaza sisteme de operare pe diferitele stati de lucru ale companiei;
- Configureaza clientul de email pe statiile de lucru si ofera suport pentru eventualele probleme aparute;
- Urmareste si rezolva sesizarile primite prin intermediul aplicatiei interne;
- Instaleaza si ofera suport pentru aplicatiile interne folosite si diferite softuri necesare desfasurarii activitatii;
- Mentine legatura constanta cu clientii interni si ofera suport in rezolvarea problemelor aparute;
- Urmeaza procedurile tehnice si incearca sa solutioneze problema cu care se confrunta daca este posibil, iar daca nu o trimite departamentului care o poate solutiona;
- Orice alte sarcini stabilite de superiorul direct.


CERINTE

- Absolvent studii superioare tehnice;
- Experienta in activitati de suport hardware;
- Cunostinte despre instalarea, administarrea si functionarea sistemelor de operare din familia Windows (2000 Desktop si Server, XP) si Linux;
- Cunostinte despre utilizarea unei suite office (MS
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Cunoasterea unei limbi straine (engleza mediu);
- Spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti furnizori privati de servicii integrate de telecomunicatii.
Ce va oferim?
Servicii de televiziune [prin cablu tv de la RCS & RDS si DigiTV]
Acces Internet si comunicatii de date [RDS.Net, RDS.Link]
Telefonie fixa nationala si internationala [RDS.Tel]