HELP DESK

FARMEXIM SA

29-05-2009 | EXPIRA LA 28-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia problemele legate de IT ale utilizatorilor din companie, la telefon sau in persoana;
- Rezolva probleme de functionalitate ale calculatoarelor;
- Determina sursa problemelor semnalate (hard, soft, de aplicatie, drepturi de acces insuficiente) si transmite problema colegilor din departament;
- Face legatura intre utilizatorii finali si administratori de retea si dezvoltatori, in vederea rezolvarii problemelor semnalate;
- Intretine lista de cereri de suport in aplicatia de ticketing;
- Documenteaza solutiile folosite pentru referinte viitoare;
- Face instalari software/hardware sub directa indrumare a administratorului de retea.


CERINTE

- Experienta in domeniu minim 1 an;
- Cunostinte de hardware (instalari, configurari)si software (Windows si aplicatii tip "office" bazate pe Windows)
- Cunostinte limba engleza;
- Persoana orientata catre client si rezolvarea problemelor acestuia;
- Abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant;
- Mediu de lucru profesionist si competitiv;
- Oportunitati de training si dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

FARMEXIM este prima companie de import si distributie nationala de medicamente din Romania, infiintata in anul 1990. In 19 ani de profesionalism si inovatie, Farmexim a investit inainte de toate, in oameni. Acum, Farmexim doreste sa isi dezvolte echipa la nivel national. Daca vrei sa te realizezi profesional si personal, intr-o companie care incurajeaza si rasplateste valoarea, atunci vino alaturi de noi!