Help Desk

eMAG.ro

05-03-2008 | EXPIRA LA 04-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura suport tehnic utilizatorilor echipamente IT;
- asigura o diagnosticare a sistemelor de calcul,echipamentelor de printare si a echipamenteler de comunicatie.
- ofera solutii de remediere a defectiunilor aparute.


CERINTE

Cunostinte:
- Cunostinte solide in domeniul retelistica
- Cunostinte legate de sistemul de operare Microsoft Windows
- Cunostinte in suita de aplicatii Microsoft Office
- Cunostinte echipamente de printare
- Cunostinte depanare PC
- Cursuri Cisco CCNA prezinta un avantaj
- Cursuri Microsoft MCDST prezinta un avantaj
Abilitati, experienta:
- Minim un an experienta in activitati de help-desk intr-o retea cu minim 50 de utilizatori
- Bune capacitati de comunicare
- Abilitati de gestionare de proiect
- Capacitate de a lucra in conditii de stres
- Orientarea catre rezultate


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.