HELP DESK

FARMEXIM S.A.

07-01-2014 | EXPIRA LA 06-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia problemele legate de IT ale utilizatorilor din companie, telefonic, personal sau prin aplicatia de ticketing;
- Rezolva probleme de functionalitate ale calculatoarelor;
- Determina sursa problemelor semnalate (hard, soft, de aplicatie, drepturi de acces) si transmite problema colegilor din departament in masura sa le rezolve;
- Intretine lista de cereri de suport in aplicatia de ticketing;
- Se ocupa de instalarea, configurarea si mentenanta echipamentelor hardware.


CERINTE

- Experienta in domeniu minim 1 an;
- Cunostinte de hardware (instalari, configurari)si software (Windows si aplicatii tip "office" bazate pe Windows);
- Cunostinte limba engleza;
- Persoana orientata catre client si rezolvarea problemelor acestuia;
- Abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

FARMEXIM a fost fondat in anul 1990, fiind prima firma de import si distributie a medicamentelor infiintata in Romania.
De 20 de ani, FARMEXIM asigura legatura dintre industria farmaceutica internationala si autohtona si consumatorii finali din Romania - farmacii si spitale.