Group Budgeting and Reporting Manager

ADD VALUE SERV

04-01-2010 | EXPIRA LA 10-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru e un important grup de firme din domeniul agri-business, cu divizii de cercetare, productie, distributie, retail, farma. Responsabilitatile postului cuprind:

A. Bugetare si planificare
1. Pregatirea rapoartelor pentru echipa manageriala
2. Coordonarea planificarii, bugetarii de venituri/cheltuieli
3. Pregatirea modelului de planificare bugetara
4. Pregatirea rapoartelor de cash flow (saptamanal, lunar)
5. Participarea in proiecte speciale (implementarea de KPI, planuri de afacere la nivel de linie de afacere sau entitate juridica)
6. Pregatirea, consolidarea bugetelor
7. Recomandari privind imbunatatirea pozitiei financiare a companiei
8. Monitorizarea de business prin intermediul KPI
9. Dezvolta, implementeaza si urmareste politicile financiare, procedurile si sistemele de control pentru a asigura conformitatea raportarilor si protectia activelor
10. Coordoneaza procesele de inchidere lunara
- revizuirea ajustarilor lunare ( acrruals , provizioane diverse)
- reconcilierea datelor din conturile de bilant cu conturile de management accounts
- pregateste bilantul, contul de profit si pierdere si cash flow pentru fiecare entitate
- reconciliaza sumele din tranzactiile intercompany
- analiza variatiilor si a evolutiei perfomantelor (cumulativ YTD, fata de luna anterioara MTD, comparativ cu datele planificate si comparativ cu obiectivele anuale)
- analiza centrelor de cost/centre de profit

B. Business Controlling
1. Monitorizeaza bugetul prin revizuirea rapoartelor si inregistrarilor contabile pentru a verifica daca fondurile alocate au fost cheltuite conform planificarilor
2. Furnizeaza explicatii pentru variatii in cazul in care exista abateri dintre bugetul aprobat si realizat
3. Tine legatura cu managementul privind disponibilitatea unor resurse alocate pe bugete
4. Face analize diverse asupra inregistrarilor contabile pentru a determina pozitia financiara a companiei
5. Revizuieste intrarile in contabilitatea analitica / financiara pentru a determina corectitudinea inregistrarilor


CERINTE

- Absolvent de studii superioare economice, Master/specializare in analiza finaciara
- Experienta peste 5 ani
- Experienta in controlling peste 3 ani (preferabil sa fi actionat in grupuri de companii)
- Capabil (a) sa lucreze independent (a), aptitudini de comunicare cu diferite nivele manageriale
- Capacitatea de a raspunde diferitelor cereri interne intr-un timp scurt
- Cunostinte de limba engleza (minimum intermediate level)
- Cunostinte de utilizare calculator (Excel avansat, Word, PowerPoint avansat)


BENEFICII OFERITE

Candidatii selectati vor fi contactati in urmatoarele 4 saptamani.


DESCRIEREA FIRMEI

Add Value Serv (www.sandler-ro.com)
Expertiza in recrutare, training si consultanta.

Lucram pentru companii determinate sa fie in top 3 in domeniul lor de activitate prin calitatea angajatilor recrutati, prin trainingurile oferite angajatilor existenti, si prin remodelarea politicilor comerciale, de marketing si financiare, companii care se bazeaza pe un management performant si pe motivarea corespunzatoare a angajatilor realizand o retentie pe termen lung prin sustinerea dezvoltarii profesionale. Cautam in permanenta profesionisti si "tinere sperante" pentru domenii precum:
- servicii medicale (medici, asistente medicale etc.)
- proiectare in constructii pe proiecte mari (arhitecti, ingineri constructori, project manageri, directori de investitii etc.)
- agribusiness (productie, marketing, vanzari, ferme etc.)
- FMCG (vanzari, marketing etc.)
- consultanta in obtinerea de fonduri structurale
- manageri dornici si capabili sa faca fata unor provocari de business
- oameni de vanzari care stiu sa faca diferenta in piata

Trimite CV cu poza si asteptari salariale si afla mai multe despre aceasta oportunitate. Candidatii selectati vor fi contactati in urmatoarele 4 saptamani.