Grafician - Dolce Sport

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Supervisor Productie/ Directia Executiva Comercial - Segment Rezidential Romania

SCOP: Realizarea elementelor grafice necesare programelor postului, contributie creativa la realizarea acestora.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Executa, potrivit standardelor postului, toate elementele grafice necesare programelor de stiri si emisiunilor;
• Cunoaste toate elementele grafice care fac parte din pachetul grafic al fiecarui program in parte;
• Propune producatorilor audio-video si Supervisorului Productie variante pentru imbunatatirea pachetelor grafice, propune elemente noi care sa duca la imbunatatirea aspectului grafic al postului.


CERINTE

• Studii superioare
• Minim un an pe un post de grafician in televiziune sau publicitate
• Cunostinte operare PC: Microsoft Office, Internet, E-mail; Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Premiere;
• Limba engleza nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.