GESTIONAR

MACH FOREIGN TRADE DISTRIBUTION

27-10-2008 | EXPIRA LA 02-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- efectueaza receptia cantitativa, calitativa si valorica a marfii
- planifica si gestionzaza livrarile catre clientii interni si externi (intocmirea documentelor aferente iesirilor de marfa)
- inventariaza periodic stocul de marfa
- organizeaza spatiul in depozit
- intocmeste zilnic documentele specifice activitatii din depozit


CERINTE

- studii medii
- experienta in activitate de gestiune si contabilitate
- persoana cu simtul raspunderi, serioasa
- persoana atenta la detalii
- rigurozitate, calitate de bun organizator, abilitati de comunicare
- cunostinte operare pc,
- limba engleza (nivel satisfacator)
- abilitati de lucru cu publicul
- permis de conducere categoria B (constituie un avantaj)


BENEFICII OFERITE

1. Salariu fix (350 Euro - 400 Euro)
2. Bonuri de masa
3. Asigurari de accidente
4. Telefon mobil


DESCRIEREA FIRMEI

nfiintata din 1994, firma MACH FTD a devenit leader de piata in furnizarea solutiilor integrate de marcare-inscriptionare, manipulare si transport intern, ambalare, impachetare si paletizare.

Firma MACH FTD isi propune sa dezvolte si sa mentina relatii de parteneriat in afaceri deschise si corecte cu clientii, venind in intampinarea cerintelor clientilor interni si externi.

In firma Mach S.R.L. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client prin profesionalismul angajatilor.

Politica MACH in domeniul resurselor umane se axeaza pe dezvoltarea unui mediu de lucru productiv si profesional, pe crearea unui set de aptitudini, cunostinte si abilitati de inalta calitate, cat si a unui sistem de lucru concurential si performant.

Compania noastra are un personal de 38 angajati.

Principalele obiective in domeniul resurselor umane sunt:

1. Dezvoltarea unor sisteme de crestere profesionala, training, informare, care sa permita angajatilor MACH sa-si desfasoare activitatea in concordanta cu cerintele companiei si cu asteptarile clientilor

2. Imbunatatirea comunicarii interne si implementarea unui sistem de cross-training care sa permita schimbul de idei si informatii intre departamente si angajati din diferite departamente

3. Crearea unui mediu de lucru care sa incurajeze si sa sustina productivitatea, inovatia, siguranta , un nivel decent al calitatii vietii


Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii de calitate, putem spune ca suntem un viitor partener de incredere pentru dumneavoastra.

Numai persoanele care intrunesc in mod cumulativ cerintele prevazute in descrierea job-ului vor fi invitate la un interviu.

Pentru mai multe detalii despre compania MACH, va rugam sa vizitati site-ul:
www.mach.ro