German and English

Computer Generated Solutions ROMANIA

11-02-2011 | EXPIRA LA 17-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Una dintre cele mai mari trei companii de software/integratori de sisteme din lume ofera centru de suport tehnic de excelenta in Romania.

Ne dorim sa va alaturati acestei echipe.

Se va realiza suport tehnic prin telefon si mail.

Program de lucru full time.


- se ofera TRAINING din partea companiei - regim full time

- salariu fix foarte motivant

- oportunitati de promovare

- mediu de lucru tanar si profesionist


CERINTE

Candidatul ideal este caracterizat de urmatoarele:
- cunoasterea limbii Germane (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat si engleza -nivel avansat
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting hardware si software constituie un avantaj
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate

Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.


Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part- time, de traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.

In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.

Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesioanala!


www.cgsinc.ro
www.cgsinc.com


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro