General Manager Asistent - firma franceza

nefertiti human capital consulting

20-09-2007 | EXPIRA LA 20-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea si rezolvarea tuturor sarcinilor specifice departamentului administrativ (achizitie birotica-papetarie, urmarire cheltuieli si plati utilitati, supervizare reparatii curente, etc)

- Sarcini specifice asistentului manager ( agenda directorului general, organizarea vizitelor partenerilor si/sau clientilor din afara tarii, organizarea deplasarilor directorului general si ale colegilor din echipa, traduceri franceza-romana si romana- franzeza)

- sarcini comerciale (identificarea celor mai potriviti furnizori de servicii si produse necesare companiei, negocierea cu acestia, decizia achizitiei )

- verifica periodic stocurile de materii prime pentru a compara scripticul cu fapticul, emite facturi, avize, NIR-uri, etc
- operare cec-uri/bilete la ordin si urmarirea decontarii acestora;
- intocmirea de rapoarte interne conform cerintelor superiorului ierarhic;


CERINTE

- studii superioare
- experienta anterioara minim 4 ani; experienta intr-un post cu atributii similare minim 2 ani
- bune cunostinte de operare PC
- persoana organizata, responsabila, atenta la detalii
- flexibilitate la program
- capacitate de lucru in echipa
- LIMBA FRANCEZA - cunostinte si fluenta peste medie


BENEFICII OFERITE

- 500-700 euro net


DESCRIEREA FIRMEI

NEFERTITI Human Capital Consulting iti garanteaza deplina confidentialitate a datelor trimise, lucreaza alaturi de tine la alegerea/schimbarea/consolidarea carierei, iti prezinta in timp real toate oportunitatile ivite in portofoliul sau, iti prezinta fiecare job in parte fara a ascunde nici un inconvenient legat de acesta. Trimite-ne CV-ul tau si lasa consultantii nostri sa lucreze pentru tine. Alaturi de Nefertiti Human Capital Consulting nu pierzi nimic (nici macar timp - te invitam la interviu doar dupa ce iti prezentam telefonic job-ul si ne asiguram ca esti interesat de el) dar primesti consultanta unor specialisti fara a face alt efort decat sa te prezinti la un interviu.