Job expirat
Adaptarea engine-ului Source (proprietatea Valve) si a codului public pentru realizarea unui mod "total conversion action-RPG".
Adaptarea si modificarea unui engine open source pentru realizarea unui engine propriu care va servi la dezvoltarea unor titluri proprii.
Abilitati cheie:
Pasionat de programare si dezvoltarea jocurilor PC si consola
Experienta practica in debugging, optimizare cod si refactoring
Meticulos in scrierea codului si documentarea corespunzatoare a surselor
Capabil sa isi organizeze si prioritizeze task-urile proprii
Capabil sa prezinte sefului de echipa/departament in mod concis status-ul proiectelor proprii
Abilitate de lucru in echipa, capabil sa ofere sprijin celorlalti membri
Dispus sa preia conducerea unei echipe sa realizeze efortul necesar pentru finalizarea proiectului
Capabil sa studieze si sa propuna solutii viabile in probleme tehnice cu grad mare de noutate
Cunostiinte medii de matematica si fizica aplicata in dezvoltarea jocurilor
Cerinte obligatorii:
Experienta programare in limbajul C/C++ si Microsoft Visual Studio .net
Portofoliu de proiecte proprii disponibil la cerere
Cunostinte in doua sau mai multe domenii legate de dezvoltarea jocurilor:
- AI
- Animatie
- Fizica aplicata
- Dezvoltare editoare, scule de import/export formate
- Scripting (LUA, Python...)
- Randare 3D (DirectX, OpenGL, shaders)
Intelegerea TCP/IP, UDP, Sockets, firewalls, controlul transmisiei si codarea datelor
Lucrul intr-o echipa de profesionisti.
Salariul variaza in functie de cunostinte.
In plus lunar sau pe proiect se acorda bonusuri pentru performanta.
Zeppelin Design este o firma formata din persoane tinere, dar ambitioase care activeaza in domeniul IT de peste 10 ani. Portofoliul de lucrari proprii acopera o gama larga de proiecte IT, incepand de la site-uri online si aplicatii intranet pana la grafica 3D si animatii multimedia.