Frontline Teamleader - Departament Customer Service

LA FANTANA

11-03-2008 | EXPIRA LA 10-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- sa planifice si sa organizeze activitatile zilnice din call center in vederea atingerii indicatorilor de performanta stabiliti
- sa furnizeze rapoarte statistice si de performanta la cerere sau proactiv
- sa planifice si sa desfasoare evaluarea, perfectionarea si motivarea personalului din subordine
- sa asigure inregistrarea si solutionarea cu profesionalism a sesizarilor si solicitarilor clientilor
- sa ofere propuneri si solutii pentru imbunatatirea serviciilor oferite clientilor
- sa asigure o eficienta relationare cu celelalte departamente ale companiei
- sa coordoneze implementarea proiectelor companiei


CERINTE

- abilitati de leadership , gandire logica si proactiva
- foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa , inclusiv in limba engleza
- abilitati foarte bune de intelegere si rezolvare a problemelor
- orientare catre client si solutii , cu initiativa si rezistenta la stress
- foarte bune cunostinte Microsoft Office (Excel, Word)
- experienta in call center-customer service de minim 1 an
- experienta de coordonare a unei echipe prezinta un avantaj


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial atractiv, raportat la realizarea target-ului si rezultatele obtinute, cu posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie in plina ascensiune, alaturi de un colectiv tanar si dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.

In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.

Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.