Front Office

Talent Center

10-01-2017 | EXPIRA LA 09-02-2017

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- Primirea pacientilor si asigurarea activitatilor de protocol;
- Programarea pacientilor pentru consultatii si tratamente;
- Furnizarea, cu amabilitate, a informatiilor solicitate de catre clienti – pacienti;
- Facturarea serviciilor prestate ( tratamentelor) de catre firma;
- Tehnoredactarea documentelor, conform necesitatilor;
- Activitati specifice de secretariat (transmitere fax-uri, mail-uri, fotocopiere documente);
- Administrarea necesarului de protocol si consumabile pentru echipamentele din dotare (fax, xerox, etc.);
- Raspunde de modul de pastrare si tratare a documentelor primite din exterior si interior si de predare a acestora in timp util persoanelor destinatare;
- Raspunde de calitatea si corectitudinea informatiilor transmise in exterior / interior;
- Raspunde pentru pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de activitatea firmei;
- Indeplineste alte saricini in conformitate cu cerintele Fisei postului


CERINTE

- Studii medii/superioare finalizate;
- Abilitati foarte bune de comunicare, atat in limba romana cat si in limba engleza;
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimarea ideilor - scris, verbal;
- Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel) MS Outlook, navigare internet;
- Cunoasterea foarte buna a echipamentelor de birou specifice activitatii secretariatului: fax, scanner, copiator;
- Capacitate de relationara interumana, gandire pozitiva si proactiva;
- Aspect fizic placut, ingrijit, simt estetic, reprezentativ pentru imaginea companiei;
- Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
- Abiliati de multi-task;
- Mentinerea imaginii companiei prin exemplu si professionalism;
- Seriozitate si dorinta de stabilitate in companie;
- Rezistenta la stes si lucru in conditii de presiune;
- Experienta anterioara reprezinta avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Rolul unui proces de analiza-diagnoza organizationala consta in "fotografierea" situatiei existente intr-o companie, in identificarea activitatilor si proceselor functionale si disfunctionale, in obtinerea unei imagini obiective a modului in care functioneaza organizatia la un moment dat.
Serviciul este util atunci cand:
Compania trece printr-o perioada de criza mai dificila
Este necesara reorganizarea si eficientizarea activitatii curente, pentru a utiliza in mod optim resursele disponibile
Este necesara restructurarea companiei, pe diverse functiuni sau integral
Trebuie gestionate crize contextuale
Intre angajati si conducere exista conflicte care trebuie aplanate
Compania se pregateste pentru o fuziune/achizitie