Job expirat
- preluarea comenzilor de la clienti prin telefon, e-mail, fax;
- asistarea clientului in elaborarea comenzii, prin furnizarea de informatii privind caracteristicile produselor, sugerarea produselor adecvate cererii, inlocuirea produselor fara stoc suficient;
- emiterea de facturi si transmiterea la punctele de pregatire a marfii;
- comunica problemele ivite in comenzi clientilor, reprezentantilor de vanzari si celor din aprovizionare;
- operatiuni de casierie;
- studii medii absolvite, de preferat economice;
- cunostinte foarte bune operare PC (Word, Excel, Internet);
- experienta minim 1 an intr-un post similar;
- cunostinte de contabilitate primara (constituie avantaj lucrul intr-un program de contabilitate);
- persoana deschisa, receptiva la nou, atenta la detalii, promptitudine in rezolvarea problemelor.
Pachet salarial atractiv
Mediu de lucru dinamic, competitiv
Conditii de munca bune
Comert cu consumabile tipografice.