FACILITY MANAGER

ABC Human Capital

28-02-2011 | EXPIRA LA 30-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Urmareste planurile de mentenanta preventive si corective pentru incintele si imobilele gestionate utilizand si coordonand servicii contractate si furnizori angajati
• Tine evidenta continua a activelor si asigura legatura cu Departamentul de Contabilitate si cu Echipa de Inventariere a clientului
• Contribuie la selectarea ofertelor furnizorilor
• Controleaza si propune masuri pentru respectarea clauzelor contractuale, precum si a altor documente
• Asigura conformitatea deplina a cerintelor de operare, in caz de incendiu si in protectia si sanatatea in munca, fata de regulamentul in vigoare
• Responsabil pentru obtinerea tuturor autorizatiilor legate de cladiri
• Mentine o buna comunicare cu chiriasii pentru a facilita rezolvarea tuturor necesitatilor si cerintelor de ocupare a spatiilor
• Monitorizeaza si urmareste cheltuielile din bugetele aprobate astfel incat sa se minimalizeze costurile. Este responsabil de urmarirea zilnica a bugetelor.
• Pregateste bugete si planifica timpul in scopul facilitarii aprobarii noilor propuneri de proiecte de reparatii
• Gestioneaza relatia si activitatile cu contabilitatea si furnizorii cheie
• Imbunatateste productivitatea in mod continuu prin dezvoltarea de noi metode de cooperare cu societatile din Grup
• Intretine la zi baza de date electronica in privinta operatiunilor legate de cladiri


CERINTE

• Minim 5 ani experienta anterioara in domeniul managementului cladirilor si al echipamentelor
• Studii superioare tehnice
• Experienta in lucrul cu parteneri interni si externi
• Cunoasterea regulilor locale si a procedurilor autoritatilor de control al cladirilor
• Cunoasterea furnizorilor/contractorilor locali si a regulamentelor de bune practici a acestora
• Cunostinte si expertiza cuprinzatoare referitor la sistemele cladirilor
• Bune cunostinte de lucru privind sanatatea si securitatea muncii in cadrul mediului construit
• Bune cunostinte de management al furnizorilor
• Abilitati excelente de coordonare si executare a proiectelor complexe
• Capacitate de organizare, planificare si prioritizare
• Abilitati de negociere
• Excelente abilitati de comunicare
• Bune cunostinte de limba engleza
• Gandire inovatoare si orientare catre rezultat
• Responsabilitate
• Constientzarea costurilor
• Orientare catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!