External Relations Manager

Adecco Romania

04-12-2008 | EXPIRA LA 10-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Crearea si implementarea strategiei de comunicare externa a companiei in randul publicurilor tinta (oficialitati, lideri de opinie, ONG-uri, institutii nationale si imternationale)
- Asigurarea unei comunicari corecte, complete si la timp a principalelor activitati si a realizarilor importante ale companiei si reprezentantilor ei cu aceste publicuri
- Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date cu contacte din randul publicurilor tinta ale companiei
- Redactarea si distributia materialelor de presa catre audientele relevante (presa, oficialitati publice, organizatii neguvernamentale)
- Asigurarea unei comunicari constante si transparente cu publicurile tinta si liderii de opinie, bazata pe crearea de relatii pe termen lung, de incredere si respect reciproc
- Reprezentarea companiei in asociatiile profesionale si de industrie din care face parte si coordonarea alaturi de acestea a evenimentelor menite sa imbunatateasca reputatia de ansamblu a industriei extractive non-energetice
- Organizarea, impreuna cu partenerii companiei si cu agentiile de relatii publice si comunicare evenimente menite sa imbunatateasca reputatia companiei
- Crearea si implementarea de proceduri si instrumente pentru o comunicare interna eficienta (intranet, newsletter, alerte, brosura, website etc.)
- Oferirea de sprijin la organizarea evenimentelor interne


CERINTE

- Experienta dovedita in domeniul comunicarii corporatiste, al relatiilor cu presa si al relatiilor publice
- Aptitudini excelente de comunicare scrisa si verbala in limba romana si engleza
- Persuasiune in comunicarea scrisa si verbala
- Abilitati de redactare si de realizare de prezentari de afaceri
- Foarte bune cunostinte de management al proiectelor
- Experienta in abordarea si colaborarea cu mass-media
- Aptitudini multiple, spirit activ, energic, intreprinzator
- Creativitate, capabil sa dezvolte noi idei si proiecte ce pot imbunatati reputatia si imaginea companiei atat in interiorul, cat si in exteriorul organizatiei
- Flexibilitate, spirit deschis, onestitate; integritate si loialitate
- Gandire strategica, pe termen lung
- Abilitati excelente de lider
- Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
- Buna organizare, precizie
- Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua
- Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar
- Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple
- Abilitati de management al situatiilor dificile/ conflictuale
- Abilitatea de a lucra cu termene scurte, si in conditii de presiune interna si externa


BENEFICII OFERITE

- oportunitatea dezvoltarii profesionale
- pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.