Expert Procurari-Departament Categorie Hardware IT&CPE(EP-IT)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil de realizarea/ negocierea contractelor privind achizitionarea materialelor/ serviciilor solicitate de beneficiarul intern
• Realizează studii de piaţă pe categorii de produse/servicii specifice departamentului.
• Furnizează informaţii de piaţă despre furnizori sau alte date despre piaţă, în funcţie de cerinţe.
• Identifică furnizorii potenţiali şi întocmeşte raportul de evaluare a performanţei furnizorilor.
• Verifică furnizorii pentru a diminua riscurile.
• Selectează tipul contractului.
• Elaborează şi validează RFP.
• Întocmeşte lista scurtă a furnizorilor.
• Analizează şi evaluează ofertele furnizorilor.
• Participă la negocieri.
• Fundamentează achiziţia conform politicii/procedurilor interne în vigoare.
• Monitorizează în permanenţă evoluţia pieţei prin prisma nevoilor companiei.


CERINTE

• Studii superioare finalizate in domeniul tehnic (IT, comunicatii, electronica)
• Experienţă de minim 2 ani într-un post similar.
• Experienta relevanta in relatiile cu furnizorii si in realizarea/ negocierea de contracte
• Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere
• Capacitate de lucru in echipa
• Orientare spre client şi rezultate.
• Capabil să înţeleagă activităţile specifice categoriei (structura costurilor, P&L, cash-flows).
• Cunoştinţe operare PC (Microsoft Word Office)
• Cunoaştinţe de limba engleză (nivel avansat).
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...