Expert Marketing

ROMTELECOM

15-01-2013 | EXPIRA LA 14-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Dezvolta o strategie de comunicare generala cu scopul de a atinge obiectivele companiei si prezenta pe piata.
• Este responsabil de analiza competitiva pe segmentul de piata Servicii Operatori.
• Sprijina in privinta analizelor de piata, a propunerilor de imbunatatire a produselor existente si a dezvoltarii de noi produse.
• Colaboreaza cu forta de vanzari pentru a identifica punctele forte, slabe, oportunitatile, amenintarile aferente acestui segment de piata.
• Dezvolta si realizeaza bugetul si planul de marketing in acord cu obiectivele pe termen lung.
• Organizeaza si supravegheaza executia tuturor campaniilor pentru segmentul Servicii Operatori
• Organizeaza si coordoneaza implementarea studiilor de produs si clienti, incluzand: studii de satisfactie si retentie a clientilor, studii privind imaginea corporativa, studii de notorietate a marcii
• Colaboreaza cu agentiile de publicitate si cercetare de piata
• Administreaza comunicarea de marketing a marcii incluzand promotii si comunicarea de produs.
• Administreaza liniile directoare ale marcii si transmiterea valorilor in toate punctele de interactiune cu clientii
• Realizeaza analize de competitivitate pentru dezvoltarea si tendintele segmentului.
• Ofera asistenta si input in realizarea strategiei pentru segmentul Servicii Operatori.
• Este responsabil de organizarea de evenimente.
• Identifica si dezvolta programe specifice si initiative pentru segmentul Servicii Operatori, incluzand: dezvoltarea de promotii, programe de retentie, programe de fidelizare si strategie pentru canalul de marketing.


CERINTE

Studii:
• Absolvent studii superioare in unul din domeniile: marketing/ PR/ management

Experienţa în muncă:
• 5 ani experienta in marketing/ PR/ management/comunicare
• Experienta in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj important
• Experienta in strategii de PR, studii, programe de fidelizare, tehnici promotionale, organizare evenimente, lucrul cu agentiile de publicitate si cercetare de piata

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunostinte foarte bune despre piata telecomunicatiilor si mediul competitiv
• Capacitate de a lucra independent si in echipe multifunctionale
• Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala, precum si abilitati analitice, de documentare si prezentare
• Abilitatea de a indeplini prompt actiuni si sarcini simultane intr-un mediu dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...