Job expirat
Locatie: birou, sediul firmei in Bucuresti
• Asigura verificarea si evidentierea contabila a operatiunilor, pune la dispozitie in timp real situatia soldurilor acestor conturi si urmareste incasarea/plata lor in termen, conform prevederilor contractuale.
• Asigura controlul si evidenta contabila a operatiunilor de incasari si plati.
• Asigura evidenta efectelor de comert.
• Verifica lunar situatia soldurilor debitoare pe furnizorii si clientii si se ocupa de recuperarea acestor soldurii.
• Colaboreaza la intocmirea procedurilor de lucru specifice activitatii sale, si urmareste respectarea lor.
• Asigura suport si indrumare colegilor din alte departamente in vederea respectarii prevederilor legale si normativelor interne, in ceea ce priveste competarea si remiterea informatiilor.
• Asigura intocmirea situatilor statistice pentru diferite entitati interne
• Verifica modul de intocmire a deconturilor, legalitatea si realitatea datelor din documentele atasate
*Participa la elaborarea strategiei financiar contabile ale clientilor companiei.
*Coordoneaza d.p.d.v. financiar/contabil a obiectivelor strategice stabilite impreuna cu conducerea clientilor companiei;
*Comunica si tine legatura cu autoritatile de audit, control si taxe
*Este responsabil pentru pregatirea situatiilor financiare si rapoarte, bugete si prognoze, proiectiile fluxului de numerar:
*Analizeaza si recomanda imbunatatiri ale sistemelor financiare, politicilor si procedurilor firmei, care sa contribuie la cresterea profitabilitatii;
*Asigura relatia cu bancile si alte institutii financiare, solicita bancii credite suplimentare;
*Monitorizeaza departamentul de contabilitate al clientilor;
*Asigura managementul echipei din subordine.
Studii: Facultate
Limba straina: Engleză: Avansat
Studii superioare in domeniul financiar – contabilitate si juridic;
Expert contabil;
Minim 3 ani intr-o pozitie similara/echivalenta in cadrul unei companii de consultanta financiara, contabilitate, audit;
Experienta in stabilirea si operationalizarea obiectivelor strategice economice la nivel de organizatie;
Cunoasterea foarte buna a legislatiei fiscale in vigoare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Atentie la detalii
Calitati si aptitudini manageriale
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Cunostinte operare Ciel, B-org, GestPro si MS Office constituie un MARE avantaj
- bonusuri de performanta
- tichete de masa
- training perfectionare continua
"Trusted advisors to the highly successful"
* tax planning
* accounting
* consulting
* business evaluation
* international tax
www.classfin.ro