Job expirat
- Participa la planificarea, organizarea si implementarea activitatilor din calendarul anual de evenimente si promotii. Identifica si propune noi oportunitati de participare la evenimente nationale si locale
- Asista Managerul de Evenimente si Promotii la dezvoltarea, implementarea si monitorizarea planului anual de media.
- Monitorizeaza si urmareste implementarea activitatilor legate de branding din aria de responsabilitate
- Participa la analiza si implementarea parteneriatelor si programelor de sponsorizare din departament , editarea de articole pentru publicatii interne si externe
- Mentine relatia cu furnizorii externi (agentii de publicitate, institute de cercetare de piata, media)
- Studii superioare marketing / relatii publice
- 2 ¿ 3 ani experienta profesionala in domeniul marketing sau PR
- Experienta in activitati ATL si BTL
- Notiuni de project management
- Foarte bune cunostinte de limba engleza
- Cunostinte Ms Office
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
- Atitudine proactiva, entuziasm, initiativa
Holcim este unul dintre liderii mondiali in productia de ciment, betoane si agregate (nisip si pietris) si in servicii aferente industriei materialelor de constructie. Compania elvetiana a cucerit o prezenta puternica pe piata in peste 70 de tari, pe toate continentele, avand aproximativ 90.000 de angajati. Holcim a fost una dintre primele companii din aceasta industrie care a investit in Europa de Est dupa 1989.
Holcim (Romania) S.A. detine in prezent 3 fabrici de ciment în Turda, Campulung si Alesd, 15 statii de betoane ecologice si 4 statii de agregate. Holcim (Romania) are in prezent aproximativ 1,300 angajati.