English Customer Support

Computer Generated Solutions ROMANIA

03-11-2013 | EXPIRA LA 03-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Resolves customer questions, complaints and requests via telephone.
- Respond promptly to customer inquiries
- Handle and resolve customer complaints
- Perform customer verifications
- Manage customers' accounts
- Offers customer support using different software applications.
- Record details of actions taken


CERINTE

- Proficiency in English
- Available to work in the afternoon and night schedule
- Very good computer literacy
- Able to meet results as requested by management and prove to be a client oriented person.
- Attention to detail and accuracy
- Problem analysis and problem-solving
- Experience in related fields Customer Care, but not mandatory.


BENEFICII OFERITE

- CGS offers training sessions for each new member of the team
- Attractive salary package
- Competitive environment and young team


DESCRIEREA FIRMEI

Compania americana CGS este cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din România.
Fondată în New York, SUA, în 1984, CGS Inc deserveste clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa; proiectele companiei implica branduri din Top Forbes 500, precum si cele mai mari firme din IT&C, banking, asigurari etc. ce activeaza pe piata din Romania.

In Romania, CGS acoperă întreaga gamă de servicii asociate activităţii de contact center: Help Desk, Suport Tehnic, Externalizarea procesului operaţional (BPO), Achiziţia clienţilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retenţia clienţilor .
CGS ofera o serie de soluţii de front şi back-office în 18 de limbi străine, cu aproape 3.000 angajaţi în locaţiile sale din Bucureşti, Brasov si Sibiu.
Pentru mai multe detalii, viziteaza http://www.cgscontactcenter.com/