Şef Departament Achizitii pentru Categorie Marketing & Content

ROMTELECOM

06-04-2012 | EXPIRA LA 06-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Planifică, derulează şi optimizează activitatea de achiziţii din cadrul departamentului.
• Identifică, analizează şi propune noi furnizori pentru produsele şi serviciile necesare.
• Dezvoltă şi propune strategia de selecţie şi negociere la nivelul departamentului.
• Participă la elaborarea şi dezvoltarea strategiei de achiziţii specifică fiecărei categorii.
• Coordonează procesul de achiziţii, evaluează şi administrează riscurile.
• Stabileşte setul de instrumente necesar pentru reducerea costurilor.
• Validează şi aprobă fundamentarea achiziţiei conform nivelului stabilit prin Procedura de achiziţii.
• Verifică şi aprobă contractele/actele adiţionale pe suport de hârtie.
• Verifică procesul de achiziţii în conformitate cu Politica de achiziţii.
• Cooperează cu responsabilul achiziţiei pentru a definitiva comunicarea în scris cu furnizorii (RFP, clarificări, caiete de sarcini,etc.)


CERINTE

• Studii superioare finalizate.
• Experienţă în domeniu de minim 2 ani.
• Experienţa negocierii în aria de content (TV) este obligatorie.
• Experienţa negocierii în aria de marketing reprezintă avantaj.
• Experienţa într-o poziţie de conducere constituie un avantaj.
• O bună cunoaştere a pieei de content şi marketing - furnizori şi produse.
• Pachet Microsoft Office (word, excel, powerpoint) – nivel bun.
• Cunoştinţe de limba engleză– nivel avansat.
• Abilităţi demonstrate de analiză şi sinteză a unui volum mare şi complex de informaţii.
• Ablităţi dezvoltate şi demonstrate de comunicare şi negociere.
• Foarte bune abilităţi de lucru cu clientul intern şi extern.
• Rigurozitate şi onestitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...