Job expirat
Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, recrutam o persoana care va avea urmatoarele responsabilitati:
- inregistrare note contabile;
- verificare si corectie registre de casa primite din punctele de lucru;
- reconciliere baza de date cu contabilitatea;
- verificare componenta solduri;
- verificare registru mijloace fixe cu balanta de verificare;
- intocmire si verificare deconturi de cheltuieli;
- inregistrare si verificare extrase de cont.
- studii superioare in domeniul economic;
- cunostinte de limba engleza;
- buna utilizare a calculatorului;
- persoana organizata si cu gandire analitica;
- bune abilitati de comunicare.
Clientul nostru ofera un pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de pregatire si experienta, si oportunitatea de a lucra intr-un mediu corporativ.
Fondata in anul 2004, HR SERVICES&SOLUTIONS este o companie care ofera servicii de recrutare si selectie de personal, precum si servicii de executive search, caracterizate prin integritate si confidentialitate depline.
Cheia succesului nostru consta in evaluarea corecta a nevoilor partenerilor nostri si identificarea talentelor de top. Noi cautam lideri care sunt vizionari si care pot conduce oamenii cu pasiune.