Job expirat
Dorim sa se alature echipei noastre o persoana dinamica, deschisa si flexibila care va avea urmatoarele responsabilitati:
- mentinerea unei stranse legaturi cu firma de contabilitate si consultanta juridica (outsourcing);
- intocmirea documentelor primare si inregistrarea lor in contabilitate;
- intocmirea registrului de casa in lei;
- inregistrarea si gestionarea deconturilor de cheltuieli;
- urmarirea incasarilor si platilor;
- realizarea inventarelor (mijloace fixe, obiecte inventar, bunuri);
- evidenta stocurilor;
- intocmirea documentatiei aferenta platilor bancare: ordine de plata, retragere numerar etc.
- studii economice superioare finalizate, de preferinta finante – contabilitate;
- limba engleza - obligatoriu nivel mediu / avansat;
- experienta de lucru intr-un post similar;
- bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
- bune cunostinte operare PC;
- persoana ordonata, atenta la detalii, cu capacitati dezvoltate de analiza si sinteza, capabila de prioritizarea activitatilor.
Negociabila
Comercializare si service produse si servicii bancare, telecomunicatii.