Economist CFI

Danex Consult SRL

14-05-2014 | EXPIRA LA 15-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Verifica, aplică şi impune realitatea, corectitudinea, conformitatea cheltuielilor angajate, acordă viza de control financiar pe totalitatea documentelor primare, a facturilor care angajeaza cheltuielile firmei
 Verifica si impune alocarea corecta a cheltuielilor, pe centre de cost si in corelatie cu bugetele allocate
 Verifica si asigura existenta tuturor documentelor si a aprobarilor necesare pentru fiecare tip de cheltuiala angajata
 Intelege si interpreteaza rezultatele financiare, explica variatiile si propune solutii pentru atingerea obiectivelor financiare
 Construieste in mod pro-activ si administreaza impreuna cu directorul economic procesul de revizuire a structurii costurilor, identifica riscurile si maximizeaza oportunitatile pentru a asigura cea mai buna monitorizare a performantei financiare – vanzari, profit operational, flux de numerar
 Participă la elaborarea si revizuirea bugetului de venituri şi cheltuieli al firmei
 Intocmeste lunar situatia contului de profit si pierdere si raportul privind realizarea veniturilor si a cheltuielilor in corespondenta cu bugetul firmei
 Colaborează la ţinerea corectă şi la zi a evidenţei financiare şi contabile, in functie de necesitati


CERINTE

• Studii superioare de lunga durata – profil economic, specialitatea contabilitate si informatica de gestiune sau finante – banci
• Experienta relevanta si competenta in activitatea financiar–contabila
• Experienta in cadrul societatiilor comerciale cu cifra de afaceri mai mare de 10 mil. Euro
• Cunoasterea aprofundata a legislatiei in vigoare privind activitatea financiar-contabila
• Capacitate de intelegere si aplicare in practica a reglementarilor si legislatiei financiar-contabile si de fiscalitate
• Abilitatea de a gasi solutii viabile pe problemele financiare si fiscale si de control intern al costurilor
• Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si valorifica prin furnizarea de rapoarte pentru factorii decizionali
• Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica
• Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel)
• Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj
• Dinamism si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse
• Gandire analitica
• Capacitate de a lucra sub presiune si cu termene limita
• Persoana serioasa, organizata, responsabila, motivata, cu initiativa, orientata catre obtinere de rezultate
• Capacitate de lucru in echipa, de comunicare si relationare foarte buna
• Atentie la detalii
• Rezistenta la efort si stres
• Corectitudine si loialitate fata de companie, adaptabilitate si flexibilitate
• Abilitati de planificare, coordonare, control si corectie


DESCRIEREA FIRMEI

Descriere:
Electropompe
Vane, armaturi, hidranti
Sisteme de aerare cu bule fine
Suflante, compresoare
Statii compacte de traterea apei in vederea potabilizarii