Job expirat
- Colaboreaza cu managerul de departament la intocmirea bugetelor de venituri si cheltuieli;
- Urmareste si verifica periodic incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli;
- Monitorizeaza sistemul de urmarire a costurilor pe proiecte;
- Pregateste rapoarte financiare lunare si anuale pentru managementul firmei.
- Studii superioare economice, absolvite cu examen de licenta;
- Experienta in domeniul financiar-contabilitate: 1-2 ani;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Abilitati de organizare si comunicare;
- Cunoasterea legislatiei fiscale in domeniu;
- Cunostinte solide de operare calculator: Word, Excel, PowerPoint;
- Experienta relevanta in controlling (urmarire bugete, deviatii de costuri si venituri, raportari lunare si anuale).
MERIDIAN, prin cele doua showroom-uri ale sale, se prezinta ca una din cele mai moderne concesiuni bimarca Dacia-Renault. Obiectivul companiei MERIDIAN este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN este o institutie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor. Compania MERIDIAN va continua sa lupte pentru deviza care o defineste: capacitatea de a anticipa si inova. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri. Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.
MERIDIAN - un singur nume, o mare familie!