ECONOMIST ACHIZITII

EXCON CONSULTANTA

09-10-2007 | EXPIRA LA 08-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Asigur¿ derularea procedurilor de achizi¿ii;
-Preg¿te¿te termeni de referin¿¿ pentru achizi¿ii;
-Pastreaza legatura cu furnizorii;
-Stabileste legatura intre departamentul comercial si furnizori;
-Furnizeaz¿ informa¿ii necesare realiz¿rii ofertelor, potrivit procedurilor;
-Intocmeste documentatia de participare la licitatii;
-Elaborarea rapoartelor specifice departamentului;
-Urmareste si verifica calitatea si pretul produselor achizitionate, precum si repectarea termenelor de livrare;
-Cunoaste si respecta prevederile legale si actele normative in vigoare;
-Urmareste si analizeaza evolutia pietei.


CERINTE

EXCON CONSULTANTA (www.excon.ro), firma de resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, companie cu capital strain si cu acoperire nationala, ECONOMIST ACHIZITII, in urmatoarele conditii:

-Absolvent studii superioare – profil economic;
-Experienta intre 1-2 ani in achizitii;
-Cunoasterea legislatiei in domeniul achizitiilor;
-Cunostinte de lb. engleza – franceza (nivel avansat);
-Bune abilitati de comunicare si negociere;
-Abilitati de operare PC (Office – nivel avansat);
-Permis de conducere categoria B;
-Persoana organizata, orientata catre rezultat, creativa si cu initiativa;
-Rezistenta la stres;
-Atitudine pozitiva.


BENEFICII OFERITE

-Salariu atractiv;
-Se asigura transportul;
-Masina de serviciu (daca e nevoie);
-Telefon mobil;
-Asigurarea unei mese pe zi.


DESCRIEREA FIRMEI

EXCON CONSULTANTA S.R.L. isi desfasoara activitatea in domeniul resurselor umane, avand ca obiect principal de activitate selectia si plasarea fortei de munca, cu cele doua segmente ale sale: servicii de informare si consiliere, respectiv servicii de mediere a muncii pe piata interna.
Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA a aparut din dorinta de a contribui la intalnirea cererii cu oferta de munca, prin folosirea unui ansamblu de metode si tehnici moderne de selectie a personalului, adaptate la tendintele existente pe piata muncii din Romania.
Operator de date personale inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub nr. 3151.
Firma este acreditata de Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti, conform prevederilor Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca si Hotararii de Guvern nr.277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca.
Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii nostri sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.
Serviciile noastre se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari) si au ca scop identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, conform principiului \"omul potrivit la locul potrivit\".