Economist

SC ADECCO ROMANIA SRL

04-12-2006 | EXPIRA LA 10-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Control de gestiune, raportare, previziune si buget;
- Control financiar al operatiunilor;
- Analiza indicatorilor de performanta;
- Intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli;
- Avizarea la plata a facturilor de prestari servicii si a bunurilor achizitionate, in concordanta cu bugetul de venituri si cheltuieli aprobat de conducerea companiei
- Experienta in contabilitate de gestiune, analiza de costuri, management financiar si gestionare a patrimoniului


CERINTE

- Experienta pe o pozitie similara de minim 4 ani;
- Experienta in contabilitate de gestiune, analiza de costuri, management financiar si gestionare a patrimoniului;
- Cunostinte solide operare PC: Excel,Power Point,Word ;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Gandire analitica si sintetica;
- Capacitate de organizare;


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate