Job expirat
- Activitati de contabilitate primara (operatiuni casa, banca, facturare, etc);
- Asigura conexiunea cu firma de consultanta financiar- contabila;
- Agenda Directorului General;
- Participa la sedintele de management si realizeaza minuta fiecarei sedinte;
- Se ocupa de corespondenta comerciala a Directorului General;
- Organizeaza conferinte, intalniri, calatorii;
- Centralizeaza rapoartele de departamentelor;
- Administrativ, logistica.
- Absolvent de studii superioare in domeniul economic;
- Experienta intr-o in domeniul administrativ de minim 2-3 ani;
- Cunostinte contabilitate primara;
- Limba engleza/germana- nivel mediu;
- Cunostinte de operare PC : MS Office;
- Experienta in lucrul cu programe contabile specializate;
- Permis de conducere categoria B.
- Persoana care dovedeste loialitate si commitment;
- Persoana comunicativa, matura, cu atitudine pozitiva;
- Flexibilitate, capacitate de a gestiona eficient timpul, abilitati de organizare;
- Persoana ordonata, dinamica, cu spirit de echipa;
- Loiala companiei in care isi desfasoara activitatea.
Companie romaneasca prezenta pe piata de peste 10 ani.
Bonusuri in functie de realizari.
Agentie de selectie si recrutare personal; Consultanta in management si resurse umane