Driector Vanzari Broker Asigurari

GC INTERMEDIERI

31-08-2011 | EXPIRA LA 30-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Profilul candidatului


A. Cerinte:

• Varsta: intre 23 si 35

• Studii: mentionati tipul si nivelul de studii necesar pt a ocupa aceasta pozitie; eventual cursuri, calificari, dimplome, atestate, alte tipuri de pregatire necesare sau care pot optimiza performanta candidatului
Facultate in domeniul economic este un plus

• Cunostinte operare PC necesare: mentionam programe, sisteme ce trebuie sa cunoasca foarte bine pentru a performa taskurile specifice jobului excelent indeplinirea taskurilor
• Experienta anterioara: min 3 in functie de conducere
Domeniul financiar- bancar
Avantaj : experienta in companiile asigurari sau intermediari

Tipuri de proiecte realizate sau realizari notabile urmarite in profilul candidatului: Proiecte Notabile


• Bune abilitati de comunicare si negociere: specificati tipul de comunicare dorit si nivelul in care se doreste performanta (verbal, scris, non verbal, comunicare business, abilitati persuasiune)

Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productiv

• Proactivitate, gandire out of box: mentionati gradul de importanta avut si nivelul solicitat, ce tipuri de solutii doriti sa ofere persoana, ce comportament sa aiba in situatii de criza, atitudine generala
• Aspect fizic placut, tinuta si prezenta business:
Motivatia pentru evolutie profesionala:
• Abordare pozitiva, atitudine pozitiva orientata spre rezulta


• Seriozitate si responsabilitate in asumarea sarcinilor si obiectivelor


• Perseverent, dornic de success

• Deprinderi sau know how specific (alte tipuri de trasaturi sau abilitati, nementionate anterior si care sunt necesare sau care pot optimiza rezultatele):
• Comportamentul in echipa: individualist versus team player (bifati varianta optima)
• Gandire analitica versus gandire sintetica :
Pentru functiile de coordonare si conducere:
- Abilitatea de coordonare a taskurilor proprii (organizare) si a altor membri ai echipei: mentionati nivelul de importanta sau alte elemente relevante

- Nivelul de organizare si time management : descrieti nivelul de importanta si standardul dorit; eventual puteti da exemplu, pentru a verifica si testa nivelul candidatului
-
• Viziunea asupra organizatiei: tipul de cultura organizationala favorizat, ce tipuri de valori are compania si doreste sa regaseasca in oamenii ei, tipul sau stilurile manageriale, climat de lucru:

• Limbi straine: ENGLEZA nivelul cerut (scris, vorbit) .

• Permis auto: B

Constituie avantaj:
- Experienta in domeniu sau in domeniu adiacent
-alte elemente


CERINTE

B. Descrierea postului:

Atributii generale (acele tipuri de responsabilitati ale postului care traseaza directia postului, obiectivele generale urmarite si rolul avut in department sau organizatie):

Sarcini si taskuri specifice postului (care trebuie indeplinite in munca de zi cu zi a angajatului)

Obiective (target-uri) trasate pentru jobul in cauza (anuale, trimestriale, lunare, zilnice)


BENEFICII OFERITE

B. Oferta Salariu- lei net
Beneficii: Mediu de lucru modern, profesionist, laptop
Traininguri de specialitate


DESCRIEREA FIRMEI

consultanta in asigurari, recrutare ,selectie personal