Dispecer Service

Digitronix Technology

22-11-2007 | EXPIRA LA 22-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluare apeluri service si suport tehnic de la clienti
- inregistrarea in aplicatia de urmarire si alocarea cazurilor persoanelor din dept. de suport
- urmarirea cazurilor, efectuarea inregistrarilor si actualizarilor si informarea clientilor si interna privind problemele de suport
- urmarirea echipamentelor trimise la reparat la firme partenere
- comanda si urmarirea comenzilor de piese de schimb
- prioritizarea cazurilor de suport in functie de contracte sau alte obligatii fata de clienti
- urmarirea si raportarea activitatii persoanelor din departamentul de suport


CERINTE

- persoana foarte organizata
- abilitati de comunicare profesionala cu clientii, abilitati de mediere
- lucru cu aplicatii software diverse
- comunicare fluenta in limba engleza

Se apreciaza:
- cunostinte de service echipamente IT
- cunostinte despre echipamentele IT enterprise
- experienta de lucru intr-un service pe un post similar


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru profesional si posibilitati de instruire si promovare.
- Salariu competitiv, in functie de calificari si abilitati.


DESCRIEREA FIRMEI

Proiecte si solutii IT pentru companii.
Reseller echipamente brand name, networking, solutii de stocare si software.